Dostawa

Czas realizacji

Na czas realizacji składa się czas przygotowania do wysyłki + czas transportu.

Czas przygotowania wynosi:

  • 1 - 2 dni
  • W przypadku notebooków i komputerów, które wymagają instalacji oprogramowania, czas przygotowania wynosi do 4 dni roboczych.

Zamówienia przygotowujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku. Czas realizacji liczony jest od zarejestrowania wpłaty lub wybrania opcji za pobraniem.

O czasie realizacji produktów na specjalne zamówienie informujemy Państwa mailowo.

W razie pytań mogą Państwo zawsze się z nami skontaktować.

 

Dostawa

Dostawy realizowane są za pośrednictwem: Firmy kurierskiej UPS.

Mogą Państwo także skorzystać z wygodnej formy dostawy pod wskazany adres lub odbioru paczki w Access Point! Odbiór odbywa się w dogodnym dla Państwa momencie, bez konieczności wyczekiwania kuriera.

Zachęcamy do zapoznania się z aplikacją UPS MyChoice.

Niewielkie przedmioty, części, akcesoria, nadajemy Pocztą Polską.

 

Każda sztuka sprzętu jest skanowana i ewidencjonowana, paczka ważona, a raport pakowania jest przechowywany w formie elektronicznej. Dzięki temu tak my, jak i Państwo, wiemy dokładnie co znajduje się w przesyłce. Przy takiej kontroli nie może się zdarzyć, abyśmy zapomnieli dopakować choćby gratisowej myszki komputerowej.

Z przyczyn technicznych nie ma możliwości odbioru osobistego.

W dniu przekazania zamówienia kurierowi, otrzymujecie Państwo od firmy transportowej wiadomość z numerem listu przewozowego. Etapy transportu mogą Państwo śledzić pod następującymi adresami:

 https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL  

 http://emonitoring.poczta-polska.pl/?lang=en

 

Po otrzymaniu sprzętu prosimy o rozpakowanie paczek w obecności kuriera.
Instrukcja odbioru znajduje się w Regulaminie sklepu tutaj


Mamy ogromne doświadczenie w przygotowywaniu elektroniki do transportu w każdych warunkach pogodowych. Jesteśmy pewni, że stosowane przez nas zabezpieczenia (karton wysokiej jakości, specjalistyczne wypełnienia, sposób rozmieszczenia towaru w paczce, a nawet w przypadku mniejszych zamówień, zawieszenie notebooków w przestrzeni), zapewniają sprzętom bezpieczeństwo w warunkach właściwego transportu.

Wszystkie nasze przesyłki są oczywiście ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia fizycznych uszkodzeń sprzętu w czasie transportu, odbiorca w obecności kuriera spisuje protokół szkodowy. Aby móc złożyć reklamację, taki protokół jest niezbędny! Regulamin i warunki przewozu zamieszczone są na stronach przewoźników. Prosimy o zapoznanie się z nimi na stronach www.ups.comhttps://www.poczta-polska.pl/

Informacje dotyczące składania reklamacji znajdują się tutaj: 

 https://www.ups.com/media/news/pl/Procedura_Reklamacyjna.pdf

 https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/

 

nach oben
{nocache:87e06835a2c0abb32df02293238cabbc#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Vollversion der Webseite
Sklep internetowy Shoper.pl