Dostawa
Czas realizacji
Na czas realizacji składa się czas przygotowania do wysyłki + czas transportu.
Czas przygotowania wynosi od 1 do 2 dni roboczych. W przypadku notebooków i komputerów, które wymagają instalacji oprogramowania, czas przygotowania może wynieść do 4 dni roboczych.
Czas realizacji liczony jest od zarejestrowania wpłaty lub wybrania opcji za pobraniem. O czasie realizacji produktów na specjalne zamówienie informujemy Państwa mailowo. W razie pytań mogą Państwo zawsze się z nami skontaktować.
Dostawa
Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy InPost.
Mogą Państwo wybrać dostawę pod wskazany adres lub do paczkomatu InPost.
Każda sztuka sprzętu jest skanowana i ewidencjonowana, paczka ważona, a raport pakowania jest przechowywany w formie elektronicznej. Dzięki temu tak my, jak i Państwo, wiemy dokładnie co znajduje się w przesyłce. Przy takiej kontroli nie może się zdarzyć, abyśmy zapomnieli dopakować choćby gratisowej myszki komputerowej.
Z przyczyn technicznych nie ma możliwości odbioru osobistego.
W dniu przekazania zamówienia kurierowi, otrzymujecie Państwo od firmy transportowej wiadomość z numerem listu przewozowego. Etapy transportu mogą Państwo śledzić pod następującymi adresami:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Po otrzymaniu sprzętu prosimy o rozpakowanie paczek w obecności kuriera.
Instrukcja odbioru znajduje się w Regulaminie sklepu tutaj
Prosimy o zapoznanie się z "Instrukcją postępowania, gdy kurier dostarczył uszkodzony lub niekompletny produkt".
Mamy ogromne doświadczenie w przygotowywaniu elektroniki do transportu w każdych warunkach pogodowych. Jesteśmy pewni, że stosowane przez nas zabezpieczenia (karton wysokiej jakości, specjalistyczne wypełnienia, sposób rozmieszczenia towaru w paczce, a nawet w przypadku mniejszych zamówień, zawieszenie notebooków w przestrzeni), zapewniają sprzętom bezpieczeństwo w warunkach właściwego transportu.
Wszystkie nasze przesyłki są oczywiście ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia fizycznych uszkodzeń sprzętu w czasie transportu, odbiorca w obecności kuriera spisuje protokół szkodowy. Aby móc złożyć reklamację, taki protokół jest niezbędny! Regulamin i warunki przewozu zamieszczone są na stronie przewoźnika. Prosimy o zapoznanie się z nimi na stronie:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje