Instrukcją postępowania, gdy kurier dostarczył uszkodzony lub niekompletny produkt

Informacja w sprawie postępowania, gdy kurier dostarczył uszkodzony lub niekompletny produkt
 
I. Widoczne uszkodzenie opakowania lub widoczne ślady otwierania 1. Nie podpisywać „Przesyłkę odebrano bez zastrzeżeń” lub tekst o podobnej treści na dokumencie dostarczenia 2. Spisać protokół przy kurierze (kurier posiada druki) 3. Zrobić zdjęcia uszkodzeń opakowania lub naruszeń zabezpieczeń 4. Otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić zawartość paczki (porównać z Listą zapakowania) oraz stan wizualny jej zawartości 5. Sfotografować, jeżeli widoczne są ślady uszkodzeń urządzeń 6. Niezwłocznie sprawdzić, czy urządzenia działają prawidłowo 7. Niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7. dni od odebrania przesyłki pisemnie zgłosić przewoźnikowi (UPS, RABEN) zauważenie uszkodzeń oraz zażądać, aby ustalił stan przesyłki tj. spisał protokół 8. Złożyć reklamację u przewoźnika: a/ Procedura reklamacyjna UPS https://www.ups.com/media/news/pl/Procedura_Reklamacyjna.pdf  b/ Procedura reklamacyjna RABEN https://polska.raben-group.com/strefa-klienta-raben-logistics-polska/reklamacjeraben-logistics-polska/  
 
UWAGA! Ze względu na obowiązujący 7. dniowy termin zgłoszenia żądania ustalenia stanu przesyłki, zalecamy, aby - działając z należytą starannością, a więc licząc się z możliwością wystąpienia szkód ukrytych - sprawdzić stan oraz kompletność zawartości przesyłki niezwłocznie po jej odebraniu.
 
II. Opakowanie nieuszkodzone i nie nosi śladów otwierania, a zawartość jest mechanicznie uszkodzona lub jej zawartość jest niezgodna z dostarczoną Listą zapakowania 1. Zrobić zdjęcia uszkodzeń 2. Niezwłocznie sprawdzić poprawność działania urządzeń 3. Niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7. dni od odebrania przesyłki pisemnie zgłosić przewoźnikowi (UPS, RABEN) zauważenie uszkodzeń oraz zażądać, aby ustalił stan przesyłki tj. spisał protokół 4. Złożyć reklamację u przewoźnika: a/ procedura reklamacyjna UPS https://www.ups.com/media/news/pl/Procedura_Reklamacyjna.pdf  b/ procedura reklamacyjna RABEN https://polska.raben-group.com/strefa-klienta-raben-logistics-polska/reklamacjeraben-logistics-polska/  
 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 77 465 21 78
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl